söndag, juni 10, 2012

Inte mycket tid

Just nu är det mycket här. Fint Sverigebesök och annat som gör att bloggen får vila lite. Imorgon kommer kanske någon bättre uppdatering i mån av tid. Det har varit en fullspäckad helg. Som alltid. Toppad med Sverigebesöket då. Som strössel på mjukglassen. Det stora på morgondagens schema är väl läkarbesök med Lill-Skruttan. 4-årskontroll. Inte så poppis när jag berättade detta för henne tidigare idag. Men jag lovade att vi ska göra något roligt efteråt. Kanske blir det glass. Eller något annat gott. Vi får se. Hon får välja imorgon. Nu blir det sängen.

6 kommentarer:

Channal sa...

Grattis till tiden! Heja dig vad du är bra!

Lycka till med 4 årskontrollen. Det går säkert jättebra!

Ha en bra start på veckan! Kram Anna

Desiree sa...

Ta lite paus och njut av besök och andra roligheter. Hoppas det går bra med läkarbesöket imorgon och helt rätt att muta med något roligt/gott efteråt.
Kram!

Coolaannna sa...

JAg är så imponerad över dig vännen!

Njut av ditt Svergiebesök!!

Kram Anna

Annika sa...

NJUT av ditt besök.
Jag ver hur stressigt det kan vara att hänga med i bloggvärlden.

Så ta du dig en paus och njut av trevligt besök.

Lycka till hos dr idag.
Kram!!

Charlie sa ... sa...

Ja njut av Sverigebesök - bloggen finns kvar!

Kram!

Marianne sa...

Hahaha, fast jag protesterar! Nu när jag är på banan igen, så pausar du! Buhuuuuu! : )

Klart att du ska pausa och ta hand om ditt besök!

KRAM!