söndag, maj 04, 2014

Besök

I fredags kom en av mina kära gamla pluggkompisar från min tid i Umeå på besök. Hon är här med sin mamma en vecka och det var hur roligt som helst att träffas igårkväll. Middag här hemma. Vi beställde hem lite thai eftersom jag varken hade ork eller tid att laga något under dagen, och det blev en otroligt mysig och trevlig kväll. Så roligt att kunna "catch up" efter att inte ha träffats på länge.

Lipton fattade stort tycke för I

Idag, söndag har vi bestämt att ses igen. Det ska bli lite promenad i Central Park. Picknick hoppas vi på. I Norra delen av Parken. Bland annat tänkte vi besöka Conservatory Garden där. Jag tycker väldigt mycket om den delen av Parken och såhär när allt blommar är de olika trädgårdarna där som allra vackrast. Känns extra lyxigt att lyckas få till ännu en träff! Hoppas bara att eventuellt regn håller sig borta.

2 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Härligt att ses!!

KRAM, tänker på er

Lotta

Suzesan sa...

Åh vad roligt och ett avbrott i vardagen. Visst är det skönt att träffa gamla vänner. Jag tycker allt är så självklart då och man behöver inte börja om från början. Imorgon ska jag träffa en vän jag inte sett på tio år. Ska bli roligt och i hennes hemstad där jag bott så det kan nog bli fler jag kommer träffa. Som jag känner.

Skulle träffat en till men hon kunde inte just imorgon men nästa gång. Vi två har inte setts på femton år.

Ha så roligt.

Kram
/Susanne