fredag, oktober 17, 2014

En fredagkväll i vänskapens tecken

Vänner. Vad gjorde man utan dem?! Jag ställde mig den frågan nyss och jag gör det igen. Ikväll handlade det om vänner jag kunde träffa i fysisk form. En middag ihop. Mexikanskt. Så mysigt! Jag njuter. Att stöta och blöta tankar som surrar. Att skratta åt små saker. Och få ta del av större. Under kvällen har vi pratat om allt möjligt från en "synsk" dams avläsande av min ena väns katt till spermadonatorer, och däremellan framtidsplaner, ond bråd död och en dos skvaller. Plus lite till. Glädje och sorg. Smått och stort. Just såsom livet är. Det var precis vad jag behövde. Tänk ändå att jag känt dem i mer än nio år nu!


3 kommentarer:

Gretas Gotland sa...

En kväll med vänner är ett härligt sätt att tanka energi på!

Desiree sa...

Vänner är härligt och något man mår bra av. De förgyller livet.

Saltistjejen sa...

Gretas Gotland,
Ja det är det verkligen! Vad roligt att du läser här och lämnar kommentar! Jag blir glad!
Kram!


Desiree,
Ja vad vore man utan dem?!
Kramar!!