onsdag, juli 22, 2009

Årsdag med biodate

Iiih!
Nu ska vi snart till bion!
Ja, jag vet. Det är bara morgon än. Men vi har hittat en biograf som visar Potter redan nu kl 10. Och det passade oss precis.
Det är dessutom en IMAX-biograf och enligt hemsidan ska de förta 12 minuterna vara 3D! Vi får se hur det är. Bra eller dåligt. Jag har ingen aning.
Men strunt samma. Det ska bli så otroligt roligt att äntligen få gå på bio igen! Det är nu mer än ett år sedan jag gick sist.

Sedan blir det nog lunch ihop på något trevligt ställe. Vi får se var för det har vi itne bestämt än. kanske något som vi passerar från bion och som ser mysigt ut?
Ja det kommer bli en perfekt årsdag!
Konstigt att det är 3 år sedan vi gifte oss. Det känns på ett sätt mycket längre sedan och på ett annat vis som igår. Men tiden är ju sådan har jag insett. Totalt ologisk på många vis. Iallafall känslomässigt.

Nu ska jag skynda hem från jobbet.
Sitter nämligen här eftersom jag ville få igång en del saker innan våra lediga timmar.
Både Harry och M väntar så det är klart att man skyndar sig!

9 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Ha en underbar bröllopsdag! Har inte sett HP än så du får rapportera!

Syster i söder sa...

Grattis på er dag! Minns bröllopet i detalj, det var så himla lyckat så att jag ler när jag tänker på det. Som jag och Loff dansade..och svettades!!

olgakatt sa...

Grattis på bröllopsdagen!Tittade på bilderna häromdagen; ååå, så söta ni var - och är!
Själva firar vi den 42:a om 8 dagar. Som så ofta är jag till fjälls just då....

Anonym sa...

Grattis på bröllopsdagen! Hoppas att dagen blev mysig, både med bra film och god lunch.

Känslan för tid är som du skriver, ologisk. Vi firade vår 10:e bröllopsdag nyligen, och även om det låter väldigt länge så blev jag chockad när Johan sa: vi har varit gifta lika länge som man går i grundskolan. Grundskoletiden kändes som en evighet i jämförelse med åren vi har varit gifta./ Adriana

Marianne sa...

GRATTIS på bröllopsdagen! Hoppas nu det blir en mysig lunch och att filmen är så bra som du hoppas. Du får rapportera sen.

KRAM!

Busliv sa...

Grattis!

Hoppas ni gillar filmen..Jag och äldsta sonen var på den häromdagen och jag tyckte den var helt ok!

Suzesan sa...

Grattis på bröllopsdan Hoppas ni hade det urmysigt.

Kram
/Susanne

Västmanländskan sa...

Grattis, grattis!

Vi firade också med att se Harry Potter ;)

Saltistjejen sa...

TACK ALLA för gratulationerna!!!!
:-)