tisdag, december 24, 2013

En riktigt Fin Jul önskar jag Er Alla!

Så är den här då. Julafton. Dagen på året som man från sin barndom minns som alldeles alldeles magisk. Som förälder vill man ju så gärna försöka återskapa magin. För sitt eget barn. Man tycker kanske inte att man lyckas särskilt bra, men ändå hoppas man.

Upploppet fram till jul har för vår del varit en otroligt hektisk och intensiv period. Nu ser jag iallafall ljuset i tunneln vilket känns helt så himla bra. Med stressen kommer även en visshet som bara växer sig större och större med åren och erfarenheten, och det är att man måste lära sig att ta vara på alla de där små stunderna mitt i kaoset. Eller kanske trots allt kaoset. Andas. Njuta. Finnas där. I Nuet. För de närmaste, men också för en själv. Detta är något jag ska försöka fortsätta tänka på. Och framförallt göra. Det är också något jag önskar att alla gjorde.

Sist men inte minst vill jag TACKA alla er där ute som skickat gulliga, fina och roliga hälsningar i alla dess former. Som svar på min Julmage. TACK TACK TACK!!! Det värmer verkligen.

Och slutligen önskar jag Er Alla 
en sådan där riktigt 
Magisk Jul!

14 kommentarer:

Lisa sa...

En riktigt GOD JUL till dig och din familj & stort GRATTIS till magen ;-) (missade detta inlägg igar).
Julkramar, Lisa

Charlie sa ... sa...

God Jul till er kära Saltis!! Så lycklig för er och den fina julmagen <3

Koppla av, njut och en stor bamsejulkram!!

Lotta

Annika sa...

God Jul till dig, finaste Saltis-Anna!!
Jag kommer upp till NYC den 22 januari och stannar i fem dagar. Hoppas vi kan ses!
Gick och tänkte på din julkula hela dagen igår. HIHI! SÅ glad för er skull!
Julkramar till er familjen!!!

Anne-Marie sa...

En riktigt varm julkram till dig och din fina (snart större :)) familj! God Jul!

Suzesan sa...

God Jul Saltis och vilken paket, En julmage. I APRIL. Men alltså inte så långt kvar då alltså. Så spännande.SÅ GLAD för er skull. Hurra. TUR jag gick in och läste om det nu. Så blev julaftonen ännu bättre.

Julkram
/Susanne

Desiree sa...

En riktigt god jul till dig Saltis och familjen din. Jag hoppas ni fått en mysigt och skönt julfirande både på svenskt och amerikanskt vis. Helt rätt att fokusera på de där små andningshålen och njutningen. Så glad för er skull och de fantastiska nyheterna du kommer med som en liten extra julklapp. Jag är säker på att kommande året kommer bli mycket gott och spännande för er alla med nya familjemedlemmen som kommer.
Kram!

Katta sa...

Först, stort grattis! Sedan önskar jag er en god fortsättning. Jag ska försöka hinna ikapp bloggläsandet nu. Kam

mammaxtre sa...

God fortsättning önskas dig och de dina! Var rädd om dig och skatten du bär inom dig.

Martina sa...

Först och främst, ett stort grattis till din fina julmage! Sa underbart!
Jag hoppas att ni har haft en fin jul och att du har kunnat vila upp dig lite och att du förhoppningsvis far nagra lugna dagar till tillsammans med din familj.
Ta hand om dig extra ordentligt nu.
Stora kramar

bettankax sa...

Stort GRATTIS till den fina fina magen. Så roligt att E ska bli storasyster:) Vilken glädje för er alla. Njut av ledigheten och ha det bäst.
KRAMAR!!

Annika sa...

Önskar god fortsättning på julen!!
Kramar!!

Anna-Lena McGrath sa...

Jag skickade ett mail till ditt hotmail konto. Om du har tid att kolla det vore det jättesnällt. Men jag förstår att alla har fullt upp nu i mellandagarna.
Kram,

Fröken L sa...

God Jul och God fortsättning! Och ett stort grattis till magen :-)

Kram Linda

Saltistjejen sa...

TACK alla ni söta för era fina kommentarer här!!!!
Kram!