lördag, april 11, 2009

Loff´s present

Ja vad var det för present nudå som Loff fick?
Han har visserligen redan avslöjat det själv i sin kommentar i grattisinlägget, men jag lovade jag att berätta så här gör jag det ändå.


Bilden är av ett fotbollspel i klassisk storlek, alltså ett som står på golvet. Det vi gav Loff är mindre i storlek och ska ställas på ett bord, ungefär som ett hockeyspel. Glömde tyvärr ta bild på spelet vi gav bort så här är en bild från www.gnetagalten..se

Nu såhär dagen efter festen kan jag även avslöja att Loff fick en resa för att se sitt älskade Everton spela i Liverpool.
Det var såklart Svägerskan som organiserat insamlingen och vi bidrog självklart även lite till denna Drömresa. För att förtydliga det hela så är Loff en nästintill fanatisk fobollsfantast (iallafall beträffande Premier League) och Everton är hans absoluta favoritlag! Så detta är något han drömt om länge men ännu inte gjort. Nu kommer det bli verklighet och jag kan bara gissa att han blev glad när hans 30-årspresent avslöjades igår på festen.
När var och hur resan blir av är ännu inte sagt. Men fram tills den blir av så får han trösta sig med bordsfotbollspelet...

3 kommentarer:

Suzesan sa...

Vilken härlig present:)
Kram
Susanne

Saltistjejen sa...

Suzesan,
ja för Loff var det super eftersom han är sådan fotbollsfantast!
kram!

https://sextoysonlinestore.com sa...

Sex Shop sextoysonlinestore.com
Sextoysonlinestore.com säljer potenspiller till mina knullkompisar!