lördag, februari 22, 2014

Sista chansen

Nej, det handlar inte om Mellon som ju melodifestivalen tydligen kallas nuförtiden. Utan om att det nu är sista chansen för er som eventuellt vill lägga er röst på min blogg här. Jag vet att jag har noll chans att vinna denna tävling, och är jätteglad över att först ens blivit nominerad, sedan ännu gladare av att ha blivit en av de tio finalisterna. I kategorin "Bästa USA-Blogg". Så himla ROLIGT! Men tänkte ändå jag skulle puffa lite IFALL det är någon där ute som inte röstat men som skulle vilja göra det. Imorgon den 23 februari avslutas röstningen.

Travel Blog Awards 2013! Vårt stora utbud av flygbolag garanterar dig att du kommer att hitta massor av billiga flygresor!


3 kommentarer:

Suzesan sa...

Så roligt. Men alltså om du är med så långt så är du väl med till FINAL ju så då har du ju inte noll chans ha ha en av tio chans..:) Tänk om du vinner. Det hoppas jag.

Kram
/Susanne

Millan sa...

Har rostat :-). Och angaende inlagget nedan sa gissar jag att det ar en liten pojke dar i magen :-). Kram

Annika sa...

Jag får ju inte vara med i tävlingen om bebin för jag VET redan!
HIHI!!
OCh nej, varken du eller jag eller AM lär vinna bloggtävlingen! Det gör ngn utbytesstudent. KUL iaf att vi tre var med bland finalisterna!!
Yay, us!!!
Kramar!!!