tisdag, juli 19, 2011

Snart...


...på en bio nära mig:




6 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Fasiken, är det bara jag som inte är såld på Harry Potter? hahahaha!

Fröken Anki sa...

Vi ska gå på torsdag! :)

Desiree sa...

Kul att du ska gå och se den. Du får berätta vad du tyckte om den. Jag tror jag väntar tills den kommer på DVD. Inser att du kommer vara här i Sverige redan till någon gång nästa vecka. Kanske ska vi försöka ses någon dag nästa vecka redan? Vi sticker till Frankrike sedan 30 juli och är åter i Stockholm den 8:e augusti. Hur länge är du kvar i Stockholm?
Kraam!

Syster i söder sa...

Vi såg den förra veckan. Bra men sorgligt att sagan är slut tycker jag. Kram

Charlie sa ... sa...

Alla tycks gilla den! Enjoy

Kram

Saltistjejen sa...

Trillingnlten,
tror inte alls du är ensam men de flesta jag känner gillar både böcker och filmerna.
Själv älskar jag böckerna och gillar filmerna.
:-)
Kram!


Fröken Anki,
ni har ngt att se fram emot måste jag säga!
:-)
Kramar!


Desiree,
ja det är skoj! Tyckte den var super och definitivt kul att s på just bio med stor duk! Vi såg den t o m 3D på IMAX. Super!!!
Desiree, jag kommer vara i Skåne första veckrona så jag är inte i Stockholm förrän i 6 augusti. Så vi får ses i august istället. Hoppas iallafall vi får tid till det! :-)
Kram!!!!


Syster i söder,
ååå den var sååå bra men visst kännns det vemodigt att det var sista filmen.
Kram!


Lotta,
japp den var otrolig BRA!
kram!