tisdag, augusti 07, 2012

Till Brooklyn

Idag tar Lill-Skruttan ledigt från dagis och hon och jag drar till hennes kompis W i Brooklyn. Vi firade ju W's födelsedag i söndags, men som det alltid blir på barnkalas (läs: smått kaos) så kändes det som om de inte riktigt hann leka och interagera så mycket som när de ses under lite lugnare förhållanden. Och Lill-Skruttan har frågat flera gånger den senaste tiden om vi inte kan hälsa på W. Så jag tyckte det skulle passa bra nu innan jag ska börja jobba. Vädret ska bli jättefint och jag hoppas att den där värsta fuktigheten som lägrat staden de senaste dagarna ska vara borta. Om vi tar bilen? Nej, det blir faktiskt tunnelbanan. Men kanske luftar vi bilen till helgen?!

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Vad kul!! Brooklyn...hade hellre gjort Brooklyn idag, än möten inomhus ;)

Have fun!!

KRAM

Saltistjejen sa...

Lotta,
ja det ska bli riktigt kul! Och skönt.
Förhoppningsvis kommer det bli möten för mig snart också ;-)
Kram!

Desiree sa...

Låter både trevligt och kul. Klart ni ska passa på nu innan du börjar jobba. Bilen antar jag ni mest kommer att ta för att storhandla eller göra någon trevlig utflykt. Ja förutom självklarheten att du ska använda den som transport till och från jobbet. Du kommer snart bli en mästare på att navigera i trafiken när du framöver kör varje dag. Ha en underbar dag i Brooklyn imorgon.
Kram!

Channal sa...

Spännande med Brooklyn... låter så coolt!

Härligt att få vädra bilen, men kör försiktigt!

KRAM Anna