onsdag, juli 25, 2012

Utifrån - lite grand från ovan

Fick länken till denna helt FANTASTISKA film av Lisa. TACK! Jag har sett den nu. Förundrats. Känt mig liten liten liten och samtidigt stor. Det är nästan så jag blir religiös. Iallafall om religiös innebär att man känner att man är del av något större än man själv. Något till stora delar oförklarligt. Livet. Döden. Och allt däremellan. Se den gärna!


Filmen "View from the ISS at night" är gjord av fotografen Knate Myers och det är också från Knate Myers hemsida jag lånat fotot.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag tror d finns en intelligens bakom allt när d kom till. Slumpen kan inte ha gjort allt så smart

Saltistjejen sa...

Anonym,
ja det är väl inte konstigt att tro något sådant. Allt är ju så komplext och sinnrikt.
:-)

Lisa sa...

Tack Saltis att du la upp filmen pa din blogg! Tycker alla borde se den! Jag fick gashud & tarar i ögonen första gangen jag sag den!
Tänker pa dig!
Kramar, Lisa

Saltistjejen sa...

Lisa,
jamen visst! Den är helt fantastisk tycker jag!!! Tack igen för att du gav mig länken! Jag har sett den ett par gånger redan. :-)
Kram!