tisdag, april 16, 2013

Huvudet fullt

Gårdagens hemska explosioner i Boston har hängt som en skugga över oss idag. Frågorna är många. Ilska och sorg. Mina tankar går till alla som drabbats. För egen del har dagen dock varit riktigt bra! Intensiv. Körde hemifrån strax efter 6 i morse. Det är ljust så dags nu. Så skönt! Har sedan suttit och lyssnat i stort sett hela dagen. Från klockan 8 på morgonen till klockan 17 på kvällen. Presentationer. Diskussioner. Otroligt bra och lärorikt för mig! Inblick och överblick. Bredd och fördjupning. Allt på en gång. och under de korta raster vi haft har jag nätverkat. En mycket bra dag. Jag är så nöjd! Men nu är huvudet fullt. Tur det är så vackert när man kör hem. Både i New Jersey och inne i staden. NYC blommar. Love it! Jag önskar bara att alla skulle kunna få njuta av allt det vackra nu. Men för vissa har en mycket lång och svår väg börjat.




Inga kommentarer: