måndag, oktober 17, 2011

Två samtal

Idag känner jag mig glad. Väldigt glad. Över två saker som hänt under dagen. Ett var ett otroligt bra Skypesamtal med Svägerskan. Goa Svägerskan! Vi pratade tydligen så länge och intensivt att hennes Loff blev whiskeysugen men fick nöja sig med coca-cola....
Den andra händelsen var även det ett samtal. Av en helt annan karaktär. Men på alldeles ypperligt humör fick det mig iallafall. Två samtal. Tänk att två samtal kan förändra ens humör så. Dessutom var det strålande vackert väder idag med sol och ca 18 grader. Najs!

11 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Vilken härlig dag! Ibland rullar bara livet på och blir så där bra! Och det är ju skönt :)

Karin sa...

Underbart! Visst är det härligt när allt känns rätt och riktigt? Det kanske inte händer så ofta, men när det gör det blir man nästan hög av glädje. Ser fram emot att läsa vad samtal två handlade om :)
Kram

Desiree sa...

Kul! Det är underbart när man känner den där positiva energin flödar och man känner sig på topp.
Kram

Nenne sa...

Vilken dag! Jag toppar med ett mail. ;-)

kram kram

Saltistjejen sa...

Trillingnöten,
ja visst är det underbart med sådana dagar!
Kram!


Karin,
ja, jag kände mig helt uppspelt igårkväll faktiskt! :-)
Och samtal två kan jag kanske berätta mer om senare.
Kramar!!


Desiree,
ja idag ska jag dock till tandläkaren så kanske blir det inte lika mycket positiv energi idag...? Men jag är fortfarande glad från igår så det kanske inte gör något haha!
Kramis!


Nenne,
ååå ett mail! Jag ska genast kolla min inbox!!
:-)
KRAM!

SweFlo sa...

Spännande med det andra samtalet, låter lovande! Kram!

Annika sa...

Trevliga samtal en vacker höstdag, sådant gillas!!!
Kram!!

Saltistjejen sa...

SweFlo,
ja vi får se vad det blir med det... :-)
Igår var det iallafall riktigt bra!
Kram!!


Annika,
japp!!!! SÅ härligt!
Kramar!

Emma sa...

Värme och ljus från alla håll -inte undra på att humöret är på topp. Tänk att så lite kan vara precis allt...

Syster i söder sa...

Ja det var så kul att prata av sig!! man måste ha lite peppande samtal ibland! kram!!

KARLAVAGNEN sa...

Terra-najs!!! Jag håller tummarna!!!