torsdag, oktober 13, 2011

Det kom ett paket...

... i brevlådan nyligen. Min kära bloggvän den skånska Västmanländskan hade skickat detta till mig. Det är septembernumret av tidningen Mama där den här artikeln fanns med. Plus två små böcker och lite extra godsaker. STORT STORT TACK för både tidning, böcker och gottis!!! Vi läste Pixieböckerna igår. Den om mörkrädde Bo blev poppis. Den lästes två gånger direkt. På raken. Jag säger det än en gång, bloggvärlden har för min del visat sig vara helt otrolig på så många vis!

13 kommentarer:

Västmanländskan sa...

Så bra att tidningen kom fram och att lillskruttan gillade böckerna. Lilla T gillar också Bo.
Kram!

Saltistjejen sa...

Västmanländskan,
TACK igen!! Så himla gulligt av dig att skicka detta!
Kramar!!

SAM sa...

Da far jag ta och kopa Mama. Jag koper vanligtvis losnummer pa iPadden men det var ett tag sedan sist eftersom det varit fullt upp med bebis, barn och jobb.

Saltistjejen sa...

SAM,
aha där ser man! Såklart har de en iPadversion! :-)
Kram!

Charlie sa ... sa...

Så supergulligt!!! Jag är också tagen av alla underbara bloggare där ute, helt enormt! Det är både tanken och den generösa gesten som är så fin.


Kramar!

Saltistjejen sa...

Lotta,
visst var det gulligt! Och så himla härliga personer som jag lärt känna via bloggen. Det är helt fantastiskt! :-)
Kramen!!

Trillingnöten sa...

Vilka fantastiska människor det finns! Det är så härligt med lite paket, speciellt när man bor utomlands!

Saltistjejen sa...

Trillingnöten,
ja visst blir man alldeles glad av generösa och omtänksamma personer i sin omgivning. :-)

Millan sa...

Men oj vad rolgit!!! Jag ska fa den tidningen av mamma nar hon kommer ikvall :-). Vad kul med paket hemifran dessutom. Bloggvarlden ar ju underbar. Kram

Annika sa...

Vad fint!! Vad roligt att få ett sådant paket från en bloggvän!
HÄRLIGT!!
Kram!!

Saltistjejen sa...

Millan,
haha ja då kan du läsa artikeln då! :-)
Bloggvärlden ÄR verkligen helt otrolig!
Kram!!


Annika,
ja det är så roligt!! Och denna gång lite extra kul eftersom tidningen var den med artikeln jag var med i.
Kramar!!

Fröken Anki sa...

Alltid kul med överraskningar! :) Speciellt från goda vänner.

Hihi, jag köpte också tidningen. Måste ju kunna visa andra vänner om min vän i stora landet i väst. ;) Bra artikel förresten.

Kram

Saltistjejen sa...

Fröken Anki,
hahaha ja det är lite kul när man känner ngn i en tidningsartieke. Så länge det inte står något illa då förstås... ;-)
KRAM!